johannalov3

Alla inlägg under maj 2012

Av johanna hedberg - 28 maj 2012 20:19

hej hej va i stan idag med eme köpte 5 saker bildr kommer på 4 av de <3

ps jag vet att jag ser rolig ut på bildrerna xD


  ringen

   det ee typ en penna man målar vitt under naglarna

   ett skyddande och byggande nagellack

   och massa hårspännen 

Av johanna hedberg - 24 maj 2012 20:12

idag hade vi öppet hus i skolan. min klass höll i en basar ( typ loppis )

jag köpte ett par märkes flipp flopp :) en fäst klänning :) och 2 studs bollar :) ( en av dom ee as braa) och ett par tights som va min kompis gamla xD 


aja det va jätte kul idag 


hur har ni haft de ( kommentera) 


TACK TACK HERRÅ!

Av johanna hedberg - 21 maj 2012 21:46

halloj


ja som ni hörde " snygg frilla eller vad!"

tack för att jag fick lägga upp bilden!


 hahah  

Av johanna hedberg - 21 maj 2012 21:40

halloj


jo ja hittade dena bilden och jg känner inte igen någon iallafall....


  gör ni så kommentera...!! 

Av johanna hedberg - 18 maj 2012 17:55

halloj!


jaao jag sov juh över med bobbo = curre! kuul!!

och idag va jag på vårmarknad med mamma ( jag ee bra på att göra hennes plånbok lättare)

jag lägger inte upp bilder på det men jag säger vad jag köpt.

1. ett linne som är neon orange och har typ ett annat stort svart linne med något mönster på...

2. ett annat typ gult linne som har nät sak där bak.

3. en röd och genomskinlig flytt bur till min lilla hamster molle<3.

4. ett par skor som är typ som ballerina skor men ändå som converse som är ljusbå.

5. ett par svarta tights.

6. strumpor! xD

7. en sak till som jag inte nämner men ändå.

8. socker vadd mums...


så 8 saker ( tror jag )  tack tack mamma 


vi åt på east  och för er som inte vet vad det är så är det ett sushi ställe men man kan även äta vanlig thai mat typ det är buffe. mmm....

Av johanna hedberg - 12 maj 2012 17:58

yeeh som ni såg tjejkväll ikväll!! yihoo


jag och apphi ska sova hos bobbo gött.


vakna halv 12 idag. fasst det är inte så konstigt eftersom jag knappt kunde somna i torstag ( natten til fredag) för jag hade lampor som lös på bägge sidor om mig och alla typ låg och viska as högt! 


om ni inte minns så skulle jag på klass resa... de va kul.


aja snart ska ja packa så herrå!

Av johanna hedberg - 9 maj 2012 17:51

halloj!


jaaa imorgon blire klass resa!! först ska klassen till ett ställe med massa saker och sen sova där, sen sk avi till boda borg!!! jihoo!! de kommer bli så kul! idag var jag med en kompis men jag vet inte om jag får säga hennes namn men vi hade kul!












Av johanna hedberg - 6 maj 2012 18:47

halloj!


hahah det var nyss en jätte söt mus här inne i huset ( katterna hade dratt in den)

den va så söööt!'

aja nu från lördag till idag ( söndag) så var jag i sommar stugan i varberg. det blåste mycket! men det va ganska kul ändå.


byee!


är sugen på :)

Presentation


hej hej jag heter Johanna och här på min blogg skriver jag lite om va som händer hos mig hoppas ni gillar den

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vilket djur gillar du mäst
 hund
 katt
 häst
 hamster
 kanin
 masvin
 kossor!
 annat...!?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards